Ook dit jaar zal de inschrijving verlopen via de website. Hier melden contactpersonen zich aan om hun teams in te schrijven. Aan elk team kunnen zes deelnemers toegevoegd worden. Contactpersonen kunnen op die manier hun teams en deelnemers later nog aanpassen. Tevens is zichtbaar hoeveel er betaald moet worden. Na de kortingsdatum kunnen geen teams meer verwijderd worden, maar enkel aangepast of toegevoegd worden. Tot een week voor de Admiralencup kunnen gegevens over de teams en deelnemers aangepast worden.

Algemene info

Inschrijven Admiralencup:

De inschrijving is pas definitief na het betalen van het deelnamegeld. Na ontvangst van je inschrijving én de betaling ontvang je begin mei de laatste informatie en bevestiging van je betaling.

Goed om te weten

Om de Admiralencup te kunnen organiseren moet de organisatie op 1 april 2018 genoeg inschrijvingen hebben ontvangen.

Wanneer na inschrijving alsnog wordt besloten niet deel te nemen, wordt:

  • drie weken voor de Admiralencup geen geld geretourneerd.
  • na 1 april 2018, maar meer dan drie weken voor de Admiralencup de helft van het geld geretourneerd.
  • voor 1 april 2018 het hele bedrag geretourneerd.